Isnin, 29 Mac 2010

Jawapan yang pasti...telah aku temui...

1 jwpn tlh aku dpt…timbul persoalan baru!!!!..benggong!!!..



Persoalan kenapa dan mengapa...kenapa tindakannya begitu..mengapa ianya jd begitu...ah!hidup penuh dgn persoalan...tapi aku pernah lalui apa yg dia lalui..mungkin nasib aku lebih baik sdkit...tapi apa jua tindakan mereka aku sgt2 berterima kasih kerana dgn pengalaman itu aku blaja berdikari..kuat...degil...skrg aku sgt2 bersyukur dgn tindakan mereka..aku jd manusia yg ada maruah dan harga diri.. terima kasih...



Namun..perjalanan dia utk melihat dan merasai penghujung pengalaman itu masih pjg...masih byk lagi yg dia perlu lalui..mmg penuh onak dan duri perlu dia tempuhi..tapi dia yg aku sayang..tuhan tidak akan memberikan dugaan kepada mereka yg tidak mampu mengharungi dugaan itu...setiap dugaan yg tuhan berikan hanya lah untuk menduga sejauh mana kuatnya kita...bersyukurlah dgn setiap dugaan yg tuhan berikan kerana hikmah disetiap dugaan itu sgt2 manis dan nikmat....



Kerana skrg aku lalui kenikmatan di atas dugaan
yg aku lalui dulu...



Dugaan mengajar kita bersabar...

Menjadikan kita kuat...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan