Selasa, 16 Mac 2010

HARI-HARI ITU.....

Seharian aku dihujani dgn pelbagai masalah..ada yg membina ada yg menyakitkan hati...x kuasa nk melayan ego manusia...best sgt ke ber"ego" tinggi.....x ke mana pn..byk mendtgkan keburukan dari kebaikan..wei!!kita dh msk line 3 series weh!..jd la matang skit...jgn mcm bdk2...

bkn nk menyibuk pn hal org lain...x de niat apa2 pn..just 4 fun...usik2 manja je..tapi dah menyingung perasaan org lain..x perasan plak..jgn la melenting x tentu psl..ada yg nk disembunyikan ke?...Tuhan aje yg tau...

2 SMS mengusik jiwa...

" apa pn pkerjaan yg ingin kita buat mulakan niat dgn berfikir..krn dtgnya fikiran melalui renungan..dan dtgnya renungan dr muhasabah diri..maka bermula muhasabah diri hasil dr pembacaan & ceramah kesedaran..utk mjadi insan yg lbh gemilang dan cemerlang dlm mlakukan setiap perkara"...

" moga cintamu sehebat Siti Khadijah,cerdik mu secerdik Aisyah.cantikmu secantik Ainul Mardiyah.pengorbananmu setinggi Sumaiyah.Ikhlasmu seikhlas Rabiaatul Adawiyah dan semoga tmptmu di Syurga Aljannah.Amin "

dan aku lalui hari itu dgn pelbagai rasa yg mencengkam jiwa..byk persoalan yg membelenggu di minda...sms yg membuat aku tertanya2...teruk sgt ke aku ni....

kdg2 apa yg berlaku diluar jangkaan aku..aku sekadar memberi pendapat n luahan mengikut persepsi aku...pemikiran aku..naluri aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan