Khamis, 18 Mac 2010

Bonda......

"Assalamualaikum anak2 ku.Ya Allah,Ya Rabbi,Yg Maha Besar lagi Penyayang dan Pengasih,muliakanlah dans sayangi anak2 ku yg sdg membaca sms ini,sihatkan tubuh badannya,berkatilah segala rezekinya,bahagiakanlah keluarganya,terangkan fikirannya,kuatkan imannya,jadikanlah mereka anak2 yang soleh,eratkan silatulrahim sesama umatmu ya Allah. Amin ya rabbil allamin."

sms dr bonda Tusriah...tq bonda..saat aku dpt sms ni mmg aku dibelenggu dgn mcm2 masalah...masalah yang aku pun tak tau bila penghujungnya...apa akhirannya..sama ada kebaikan atau keburukan...masalah yang datang dr hamba allah yang sgt2 ego...( aku mmg x interested pn nk kwn ngan dia )..dia hanya layak digelar KAWAN bkn SAHABAT...hanya pandai bermulut manis..aku x mncari musuh..terpulang..bkn kita yg layak menilai keikhlasan manusia yg lain..hanya DIA...aku menanganinya dgn akal yg waras..

" Alhamdullilah,jika dugaan yg dtg bermakna kita di antara insan yg terpilih. jgn putus asa setiap yg terjadi ada yg tersurat dan tersirat. sebagai hamba dimuka bumi yg indah ini ada jln penyelesaian berikntiar dan bermuhasabah,insyaallah Allah akan memberi petunjuk jln penyelesaian. bonda hanya mampu mendoakan semoga noni tabah menjlnkan kewajipan sbg khalifah dimuka bumi ini.Insyaallah. "

insyaallah ,moga Allah memberikan ketabahan pd aku hadapi dugaan ini....

Hati seorg ibu.....
sukar dimengertikan...
aku juga seorg ibu...
aku faham perasaan itu...

1 ulasan:

  1. rindu kt bonda...rindu kt suma...akk nt kim slm kt bonda ya.....sbr la ngn ujian yg kita trima....mslh ley slesai cm msa 2 ja xtaw bila....byk sbr...;)

    BalasPadam