Ahad, 4 Disember 2011

Yuhuuuuu..update..update...

salam....

Lama banget x update blog aku ni....nk kate x de idea...mcurah2 idea..malas kot nk taip..nk mcanai idea kat blog ni...agaknya lah.....tp ade aku kesah!!!...bile tgok2..jengah2..kat blog ni..wow!!!x ku sangka ade jgak yg bce blog aku ni..wallah!!!!tharu gitu!!!!!trima kasih pd yg sudi mjengah blog saya yg x seberapa ni....:)

cuti skola pun dh bmula..ahaks!!!ape xtvt tuk ank2 ye....dok umah diam2 je la ye iqbal n zairi....jaga kelakuan kamu..sbb next week kite akn ikot rmbongan cik kiah!!gi key ell...yabedabedu!!!!!seronoknyer....sape yg tlebeyyy sronok ni..umi ke abg???hahahahhaah...seronok nk jln2..dh lame x jenjln...blh mencernakn minda aku yg dh agak bkarat ni.....gi jenjln ke mana2 pun mak okeh jer!!!!!..jnji FREE OF CHARGE....aku lg suke.....xixixixixi...

lpas ni nk ngadap mjlis resepsi kat umah pn milah...alahai!!adk2 tiri ku kawen...okeh la tu..jnji dpt bju free...suke..suke...ape yg aku x suke..
smua aku suke....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan