Jumaat, 9 Disember 2011

Dia...

Salam...

Dia hadir tnpa ku sangka..mengingatkn aku yg leka dan alpa....kalo dlu arwah mak hadir dlm mimpi2 aku..dtng mengingatkan aku pelbagai pkara...kali ni arwah kak ngah...mcm mntak aku buat sesuatu..ape ye...ari tu mcm dia mntak tgok2 kn naim...aku dh tau dh sbb ape dan knape..dan aku fahaminya...kali ni kak ngah dtg lg..jeng..jeng..jeng..mula2 aku wat x tau je psl mimpi tu..tp smlm dpt col dr bak...uda skit...mula2 aku blur jgak uda yg mane..rupe2nya "dia"..owh!!kak ngah nk ingatkn "dia "skit sruh aku gi tgok...ala x tenat pun cuma minor operation buang btu karang...aku???tgok la mood aku nk gi tgok atau x..sbb ade ke "dia"ambk tau psl aku...dia ade bak je..bkn ade aku...so..biarkn je la...kalo dia "tiada" pun x mjejaskan khidupan aku sbb dia x prnah ambik tau langsung psl aku dan dia dh ckp dia mmg x de aku..so..biarkn je la...bkn aku membenci tp org dh buang kita x kn nk thegeh2 plak...wife dia...hmmmmm...si eksen tu...bkn dia sedar pun  khadiran aku....dlu blh la...aku pendam je..skrg ni..blh blahhh...bak nk mrh pun mrh la...ade aku kesah!!!!!...dh lama sgt aku pendam...kalo dia2 tu bgus sggttt..hidup x la mcm ni..skit2 ni x kn msuk hspital k'jaan..paling2 pakar..ni tlantar kat HSA..pnggil la sedara mara korg yg kaya raya tu..yg ko agung2 tu...x yah cri aku...la ni pndai plak ko cri bpa ko plak kn...hahhhahah!!!!bru ko tau..skit adk bradik ko x dtg...tu la bahana kalo ckp bsr..ko kn prnh ckp ko cume ade bak aje..x ade adk bradik..so ape funtion aku nk gi tgok ko....blh jln la...aku sedekahkn Fatihah dh ckup bgus...skrg muhasabah la diri ko...tp ADE AKU KESAH!!!!!!!...aku x prnah mmutuskn persaudaraan antara kita tp dia yg merenggang ikatan tu...sejujurnya setiap Hari Raya aku slalu tunggu dia blik ke rumah..mnyambut bsama-sama..eratkn silaturrahim antara kita...tp smuanya hnya harapan yg tnggal harapan je...aku add fren kat fb bkn 1 kali tp 5 kali..tp dia x prnah accept...silap2 no hp aku pun dia x de...so biarkn la..moga dia sedar..buang ego tu jauh2 sbb ianya x mdatangkn kebaikan...tp ADE AKU KESAH!!!!!!!!!!...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan