Rabu, 8 April 2009

Hari-hari yang melelahkan….

Melewati hari-hari yang melelahkan….bermula dari awal tahun hingga ke awal April ni…blh dikira berapa jam aku ddk kat rumah melakukan rutin2 harian aku ( tido..tido..tido..tido…)…Januari..membiasakan diri dgn rutin baru..menguruskan persekolahan Iqbal & Zairi…Februari..bapa mertua ( arwah ) dimasukkan ke HKT..1 minggu kami berulang alik ke HKT menjenguk arwah…akhirnya 13 Februari dia menghembus nafas yg terakhir di sisi mak mertua ku…beruntungnya arwah dpt meninggal di hari Jumaat…rezeki dia..Mac..ingat dpt lah rileks skit…cuti skola 1 minggu dah rncang nak gi piknik…sbb Pika cuti semester..ehm..keje menimbun…cancel…April kena buat pameran di Pesta Air di Tg Balau..ah!memenatkan…dan hari ni cuti besday Sultan tekak aku terasa sakit ( tanda2 awl agar aku berehat ) baru aku terfikir dah lama aku tak berehat..Bila la nak dpt cuti pjg ek?..blh dgn cara…menambah korum ahli pesilat aku…ehm..ehm..tp mr mama tak ready lg..jeles je ngan intan dah nak tambah family baru ( harap2 gegirl ye ck intan!)…hati meronta2..apa kan daya..semuanya mr mama yg handle..redha je lah…

1 ulasan:

  1. sabo...rezeki di tangan Tuhan..
    Usaha tangga kejayaan. Chaiyok! chaiyok!

    BalasPadam