Khamis, 22 Disember 2011

Yang ditunggu sudah tiba....

 Berdebar2 nk bkak bungkusan ni...syukur ape yg aku tnggu sdh berada di dpn mate...syukur sgt2...


jeng..jeng..jeng...


 ummmcak...tadaaaa..ini lh dia yg ditunggu2..yg dicari2 selama ni..terjumpe di kedai buku online....nmpk trus order...( ini belian pertama aku dr internet jd xcited nya lain mcm jer!!!)....hahahahahha....

ini lh dia novel yg aku sering btanya di kedai2 buku .."dik!!ade x novel nyanyian tanjung sepi???"..jurujual tu wat muke blur je bile aku tnya...tp sbb aku nk sgt2 buku ni aku cri jgak..dr kdai buku ke internet..sampai la ke satu saat aku nk cri buku lain..tnmpak buku ni..mmg rezeki aku agaknya..ade plak stok..aku order hari ahad..bank in payment ari isnin..posmen bg kat aku ari khamis...rase puashati sgt2...alhamdullilah...yg klakarnya posmen hntar buku ni kat umah ( ank2 ade kat umah )..cri aku kat opis mintak t/tngan..rupe2nya posmen tu tau aku keje kat ne..hahahah..lawaknya...anyway thumbs up pd encik posmen...toceh2...

dan misi sterusnya...baca la buku ni..x tau brape lama dpt aku abiskn bace...heheheheh..tebal lbh kurang 755 ms...hahahahaha...bertahun la nk abis bace..tp yg pasti ianya dh mjadi milik aku skrg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan