Jumaat, 23 Disember 2011

Aku & kerja.....

salam...

ari ni down sgttt......mcm2 yg aku geramkn...arghhhhhh!!!!!!!!!!!tensen....smpi rase nk nangis....be strong!!!!...i'm okey....dh aku agak mmg aku kna bambu kali ni..ape la yg diorg x puashati ngan aku..aku x kacau pun keje diorg...mcm la bgus sggttt....kalo aku kureng tanggungjwb...dtg keje lmbt..tp ade "hamba Allah ' tu lg sadis...ade tnggungjwb tp x disempurnakn dgn baik..x pernah dtg opis..mkn elaun buta jer...ade plak mmg ade kat opis tp madang gi jenjln jer....kdg2 keje dia kitorg yg buat...nk bg last warning...x pyah..aku nk RESIGN!!!!!!!!!!!!!!!..mmg niat tu dh tpendam sjak 2 thn ni..dh x seronok nk keje kalo dlm opis ade yg suke main tikam2 blkg..dpn baik..blkg kita Allah aje yg tau....keseronokan keje tu dh x ade..keghairahan keje tu dh luput..gi keje sbb tpaksa ( x tau ape alasan nk berenti )....dh penat nk ngadap kerenah manusia yg hipokrit....bosan kn...dpn kite blh puji2..blkg kite mengeji...ape da...aku berenti pun sbb keje hubby pun dh stabil ( iye la blh kmpul duit bli kete lg 1..kn dh stabil tu..dh mampu...)..jd dh blh bgantung harap dgn dia ( kn tnggungjwb dia sara aku....kewajipan tu )...so tawakal je la ..rezeki Allah yg tentukn..jd aku pasrah & bertawakal je pada ketentuanNYA..mngkin ade kebaikan di atas ape yg blaku....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan