Ahad, 5 Februari 2012

Aku....

Salam...

aku pndang kiri..aku pndang kanan...nangis...aku pndng ke dpn..aku pndang blkg..nangis...murahnya nilai air mata.....brt tul dugaan ni..aku prlukn seseorg tuk mluahkan...tp pd siapa...x de yg aku pcaya...seksanya....kalau "dia" msih ada pd dia lh aku akn luahkn....dan aku nangis lggg..dn lg..dn lg....seksanya....
Rahsia dsebalik yg blaku ini...hanya Allah shj yg tahu...pd dia jugak lh aku mnta ptunjuk dan ketenangan dlm menempuhi dugaan ini....brat..mmg brat...tp bahu aku msih mampu memikulnya..namun hati prmpuan kn..skit2 nangis..nangis lg..dn lg..dn lg.....

dia ade tp aku x rase hadirnya dia...ksih syang dh makin tawar....cinta makin jauh...aku tsenyum tp manis nya tiada....aku merenung tp x tau hujung pangkalnya,,kosong..kosong spt hati aku jgak..dlm hati dh x de taman..yg ade bunga2 layu jer...

nk slhkn siapa?????...aku pun x tau..buntu....knape dh x mcm dlu....aku yg bsalah..atau dia yg dh berubah...ah!!!!pedihnya...seksanya....beratnya....ksian ank2...aku diam mkin mjadi2 plak..aku bsuara dia x terima...mulalh kate kalau x suke halau aje dia..aik!!!wat pe nk ssh nk halau..packing je la sndri..ade aku kesah!!!tp mngkin ade pihak yg suke..dia bjaya memporak-perandakan hidup kami...pd yg tbabit..ingatlh balasan dr Allah lg hebat ye...2 kali ganda..aku nk sgt tau sape orgnya..motifnya...dan yg pnting balasan ats pbuatannya...

skit hati..skit kpala...minda aku buntu..bcelaru..hidup aku jd x tentu...Ya Allah!!berilh aku ketenangan dlm menempuh dugaan drMu ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan