Jumaat, 13 Januari 2012

Aku Dan 2012

Salam...

dh thn 2012 ea...permulaan tahun agak bagus...first day bdk skola agak kelam-kabut....stresss aku...may be dh memanjakn diri 1 bln lebeyyy..rutin thn ni dh berubah 360 darjah...rase mcm x ckup2 mase jer..smpi mlm keje x siap..mula la start mbebel..pnyudah..aku gi tidoooo..zzZZZZzzzz.settle...

moga thn ni aku dmurahkn rezeki...diberi ktenangan..dan tabah hadapi dugaan dan ujian dr NYA...kuatkah aku???...belum ape2..hati kcil aku dh terdetik..adakah aku akan sperti dia yg dikhianati cintanya...merana hingga ke hujung nyawa...arghhhhh....aku harus lawan...jgn bg peluang tuk disakiti...crite dia jd kn pengajaran dan panduan....nmpk mcm x ade tp aku percaya gerak dan rase hati aku....tp dia selambe jer...mmg mcm haram....dh aku jd curiga...kalo didebatkn aku jgak yg salah...tp ade beberapa insiden yg mencurigakn....x kn teman tp mesra kot.....so let's play the game..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan