Jumaat, 4 Mac 2011

Aku..dia dan kisahnya...

aku yg bsalah atau dia yg salah..jdnya serba slh....hai!!ntah la...nk di ckp lebey2 nnt kcil ati...x ditgur mjadi2...dtgur2 mnje..trus lenyap mcm tu je...meaning????dia malu atau rsa bsalah...aku????biase2 aje..coz it's nothing to me...x mbawa ape jua kbaikan dlm hdup aku...kdg2 mhuru-harakn lg ade la....mnyakitkan ati dan kepala aku jer...not my BFF ye..so x pyah nk kontrol2 hidup aku atau khidupn org lain...yg tlebey penyibuknyer...nk wat cam ne kn...sbb tiada ape yg nk dibanggakn so mcipta alasan tuk phatian...what the hell!!!!..propa..plastik..drama..tu yg lebey sesuwai....nk ckp lebey2..jnis kaki serang-mnyerang..buat nya dtg kpdku...ah!!!aku x suke cri psl..sbb kalo cri psl ade yg dok dlm lokap..naya je...so jauhkn diri dr aku....sbb aku x perlukn ko sperti sblm2 ni....aku nk hidup cara aku....aku x kcau org..dan org jgn kacau aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan