Isnin, 10 Ogos 2009

Iqbal sayang........

Mula2 mr mama demam...pas tu c iqbal take over....sihat sikit..jangkit ke zairi...zairi sihat..iqbal demam lagi..kali ni demam agak panas dan membuatkan aku panik....aku dpt info kat area sini dah ada yg kena H1N1...minta dijauhkan dr penyakit tu...
Iqbal yg ceria..yg keletah...yg selalu cari pasal ngan aku...yg selalu aku buli suruh wat keje rumah...la ni terbaring je...merengek2...gundah gulana hati aku...masa ni aku hanya bulatkan hati berserah pada ALLAH..
Jgn la Kau uji aku lagi Ya Allah!..tak tertanggung rasanya merasai sebuah kehilangan..aku masih belum puas memanjakan dia..dia mengajar dan membentuk aku menjadi insan yang lebih baik..dari dia aku belajar erti hidup..aku merasai susah demi membesarkan dia...melihat dia membesar bagai melihat diri aku dan mr mama di dalam dirinya...
abang..umi doakan abang cepat sembuh...umi sayang abang..sayang sangat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan